Fan vad ointressant :P

Skrivet 2011-01-05 @ 13:28:29
jag har ju helt klart inte hållit mina nyårs löften iallafall :P men fan jag tvekar på att jag är ensam om det ;)

igår var jag hos sofia men vi hade så tråkigt så vi drog till ängsmon och var med henke som fyllde 18år, och markus. var lite trist där också så vi gick vidare till johanna och therese :) där har man alltid skoj, skrattar alltid när man är med dem ^^ sen gick jag med sofia hem för hon är mörkrädd. till lillsjön och sen hem igen, rätt okej kväll ändå :) och just det! blev bjuden på hamburgare hos sofia! :P nice

sitter just nu och dricker kaffe i hopp om att få vakna till, är jätte JÄTTE trött.. vaknade om och om inatt, vet inte varför :P sen ska jag & sofia dra till j & t igen, finns ju inte så mycket annat och göra liksom :) och utgång på fredag tror jag att jag känner lukten av.. beror på hur det går på bolaget ;Ppb

bye!

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback