bullbakning

Skrivet 2010-12-19 @ 13:30:06
inte varit så aktiv men inte kännt för att blogga överhuvudtaget nu på ett tag känner jag, men nu ska jag skriva lite iallafall.

igår var jag med sofia och vi var hemma hos henne och bakade vanilj bullar med hennes pappa, och eftersom jag hjälpte till med så mycket fick jag ta hem en heldel bullar! så idag käkade jag bullfrukost :P

och efter vi bakat satte vi oss och lirade 8-bitars men det sög och spela för sofia var värdelös och dog hela tiden så vi stängde av och satte oss och lirade cod istället. vi klarade ut det på några timmar men när jag skulle hem kollade vi på klockan och då var det typ 5, så vi hade spelat från halv 1 till 5 med spelet :P men lätt värt, as kul var det. 



Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback