1.000.000 Nollor

Skrivet 2010-12-20 @ 12:39:24


idag bär det ner till stan på arbetsförmedlingen, skriva in sig där. 
sen till telia och låsa upp halebop abonnemanget och sedan hem igen.
men just nu dricker jag kaffe och försöker att vakna till, gäspar varannan minut känns det som. råkade vända på dynet hemma hos sofia och inatt gick jag la mig kl 5 nångång, eller det är ju morgon men same shit.
nu orkar jag inte skriva mer, ciao!

en miljon nollor. tillsammas kan dem blir aldrig bli en.
hur man än lägger ihop det, får man bara en miljon idioter.

jo förresten, det känns som en nyhet kommer strax slå mig i ansiktet och jag kommer bli chockad som fan. vet inte riktigt varför bara så jag känner.

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback