BLACK OPS!

Skrivet 2010-11-14 @ 14:01:37
nu har jag varit hos sofia i två dagar, var självklart hem men nu har jag varit där och käkat upp deras gotta. mohehe. igår var jag, sofia, johan & pelle där hela kvällen och spelade en massa spel på xbox, bland annat nya black ops. var roligt efter ett tag då man lärt sig lite mer. senare kom cp henke dit och spelade med oss, han hade gått från stan dit. sen blev vi hemskickade runt 2, en hel soft kväll.



nu sitter jag här och ska egentligen plugga, men det gör jag hellre senare då christer, linda & milton varit här på middag. just nu orkar jag inte göra nåt typ, inte mer än att sitta här och gå ut och röka typ. får se om man kanske drar sig till ängsmon senare ikväll eller om man skiter i det, vi får se :)

nu ska jag fortsätta med mitt inget_görande, later nigga!

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback