Första töjsmycket, och fler skall komma!

Skrivet 2010-11-17 @ 00:41:36
nu har det gått kanske en vecka sedan jag piercade mig. gör inte så ont längre, så om ca 2 till 3 veckor ungefär skulle jag tro börjar jag töja. fick mina töjsmycken för några dagar sedan, känns lockande som fan men det får vänta ett tag till men gud så ivrig jag börjar bli.

har varit sjuk nu sen ifrån söndags, det är mindre roligt däremot. det där cp't har ju smittat mig (tror jag..) eftersom han sov över i lördags eftersom han inte orkar att gå hem :P fittigt mot johan som var tvungen att gå helt ensam ju! och jag som hatar att vara sjuk, och absolut inte råd att vara det heller. imorgon ska jag ringa hc och se vad det kan göra åt detta, förmodligen penicillin lär det väl bli som förra gången jag hade halsfluss. dock vet jag inte om det är det jag har den här gången, men halsmandlarna har allt blivit större iallafall.

nog för mig, känner att jag behöver kolla till en film och sedan sova för nu börjar jag bli trött men måste bli mer trött om jag ska lyckas somna. later niggas!

första töjsmycken.

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback