Kravaller i miljoner

Skrivet 2010-11-25 @ 14:50:13
äntligen har mina kläder jag beställt kommit. kanske slänger iväg bilder på dem när jag kommer hem ikväll.

senare efter jag varit på posten ska jag hem till johanna och therese. de skulle bjuda på oxfilé, klyftpotatis & "nån sås" - Johanna. men det lär ju smaka gott även fast det är johanna som lagar den, hoppas jag ;) sen vet jag inte vad som händer, lär väl stanna där tills jag inte orkar mer, är nämnligen sjuk igen..

jag var sjuk hela förra veckan, blev frisk i fredags och i tisdagskväll blev jag sjuk igen. jag tror jag inte har något immunförsvar överhuvudtaget. kan ju vara bl.a för att jag röker också, får nog sluta snart hehe.

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback