Elefant bajs

Skrivet 2010-11-21 @ 16:05:44
i fredags var det fest, och satan i gatan vad full man blev, men skönt full blev man! allt började hemma hos niklas med gott folk och lite öl spel och så. sen drog jag, oliver och hans flickvän till ellinor för det var fest där. men när vi kom hade alla blivit utkastade, vilket var tråkigt. fast fick höra att festen hade spårat ur som fan haha, så kanske tur då man inte var där just då.

sen igår blev det film / xbox hos sofia igår med jimmy, sofia & pelle. skit trevligt, och gott med chips :D sen drog jag hem och chillade.



idag var milton & brorsan här, också skit trevligt! han är så rolig (när han är på bra humör), älskar skitungen :D nu ska jag chilla ännu mer tills det är cup, kanske plugga lite inför provet jag har missat och så tills imorgon.
later nigga!

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback