Happy new years!

Skrivet 2010-12-31 @ 13:51:09
Nu äntligen är det fredag, som jag har längtat!
ikväll ska det fan bli awesome, om inte så ska jag se till att det blir det.
sofias föräldrar tyckte att Jag skulle ta hand om henne ikväll, kommer nog bli ombyta roller ska jag tro :P eftersom jag ska dra i mig alla mina 15 öl, och förhoppningsvis klara mig hela natten. gör jag nog.

nyårslöfte har man tänkt lite över faktiskt, kanske man ska sluta röka/snusa helt? att ge sig fan på't bara. och godis ska jag inte äta heller på ett längre tid har jag bestämt mig, gå ner 20kg innan nästa år också, men det ska man nog lyckas med!

nu orkar jag inte skriva så mycket mer, hoppas alla där ute har en bra nyår och bli inte för fulla! ;PPpb elleeeer?

Kommentarer

Skriv här fiffan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback